fru mamma fotograf

Påskfest =)

Publicerad 2008-03-23 23:05:34 i Livet,

Igår hade Elina, Jacob & Johanna fixat ihop en brakfest!
tror de va runt 35st som kom, alla med lite gott ätbart så
det blev ett riktigt stort knytkalas :) Kvällen innehöll
även äggknäckartävling, påskäggsbyte, äggmålning, andakt
och såklart jakten på det försvunna påskägget!
Så himla gr8 att träffa alla igen! Saknar mina ungdomar
grymt mycket men det gladde mig oxå enormt att se gänget
som jag varit med och format stå på egna ben och fixa och
dona själva!

Kvällens skräll va nog att Frida helt hux flux bestämde sig för
att följa med Alanders till Sälen idag, dessvärre hade de
ingen plats i bilen för henne men de hade ju vi!!!

Men hur en 40mil lång bilresa kan ta 8h är för mig ett mysterium.....



Johan blev glad över sitt påskäggsinnehåll....

240405-61


240405-60


240405-62



Lite föööör glad kanske?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-24 01:53:48

Tack så mycket för nallen igen. Nu sitter han på hyllan bredvid sängen och tittar när jag sover. Känns tryggt ;)

Det var helkul att ni ville komma till Finspång och ni är såklart jättevälkomna tillbaka när ni vill. Du borde klippa dig lite oftare Elin.


Ha en kalasbra vecka i fjällen! (är inte ett dugg avundsjuk på att ni får åka skidor en vecka =P )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;