fru mamma fotograf

Kallt!

Publicerad 2008-08-15 08:19:43 i Livet,

Burr va det är kallt här i receptionen idag!
Vill gå och ta på mig min kavaj men då
står ju ingen här i rec.... dilemma!
Nu jobbar jag bara 6 timmar till sen är det
heeeel och denna gång tycker jag det ska bli
väldans skönt... längtar efter att få sova ut!
Blir en roadtrip till Finspång eftersom Olof
fyller år samt att det är Beachvolleybollturnering.
Den ska jag för övrigt vara med i! haha.... Joel
messa igår och undra om vi skulle ställa upp
med ett lag och det va ju klart jag ville!
Kommer nog dock inte att gå så bra men men..
huvudsaken är ju inte att vinna utan att ha KUL!
Eller hur?


Skulle vilja ha ett par sådana här nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;