fru mamma fotograf

Vårkänslor

Publicerad 2008-04-22 07:12:19 i Livet,

Jag tycker så mycket om att vakna
när hela rummet är upplyst av solen.
Blir så mycket lättare att stiga upp då.
Imorse blev det 5.30 när klockan ringde.
Björn började tidigt idag med så ovanligtvis
satt vi och åt frukost tillsammans kl 5.10.
Händer inte överdrivet ofta. Men de va mysigt.
Åh va jag älskar våren!


Idag är det  jacobs stora dag! Grattis till dig!


Jenny: De blev veeerkligen en katt till slut!
Lite hastigt men ändå genomtänkt... ah du fattar!
Fika?

Kommentarer

Postat av: Jacob

Publicerad 2008-04-22 10:00:13

Tack så mycket!
Jaa, vad roligt det var när vi vann volleybollturneringen förra sommaren :D Det kommer bli vääldigt mycket volleyboll nu i sommar med hoppas jag!

Nu ska jag förbereda lite inför i eftermiddag när alla kommer, då blir det fest :)

Ha en bra dag!

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-04-23 09:01:06

varför inte. kanske träna lite oxå ;) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;