fru mamma fotograf

Morgonrutin

Publicerad 2012-09-17 10:04:25 i Livet med Vera,

En bra rutin som vi fått till här hemma är morgonrutinerna.
Vera brukar vakna när B ska gå upp så då tar han med henne, byter blöja och ger frukost vilket gör att de får lite egentid tillsammans varje morgon :)

Samtidigt ger det mig ca 30-40 min till att sova, monna mig, duscha lr vad jag nu väljer att göra (oftast sova!).
SÅÅÅ skönt att få den där ostörda tiden på morgonen och ladda inför dagen :)

Har ni några morgonrutiner? Och då menar jag ju såklart inte bara er med barn, rutiner har man ju ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;