fru mamma fotograf

Bakning

Publicerad 2015-02-25 20:18:16 i Livet,





Till helgen åker jag och barnen (B jobbar) ner till Skåne för att träffa min storfamilj. Eller vad man nu säger?! Mamma, pappa, syster och hennes familj och min bror och hans familj. Ska fira två av Vera och Signes kusiner som fyllt/fyller år. 

Hur som helst så lovade jag att baka bröd och ta med så det har jag sysslar med idag med lite hjälp av Vera. Hjälp i att träna mitt tålamod iaf, haha! Herregud, det är inte alltid rätt sak hamnar på rätt ställe men jag försöker bli lite coolare när det gäller sånt för och frallorna blev riktigt goda 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;