fru mamma fotograf

Vänner

Publicerad 2014-06-28 00:22:12 i Livet,



Idag har solen skinit igen och vi har varit ute mestadels av dagen :) 
Björn och J har snickrat och byggt ihop  nästan hela Veras lekstuga som hon fick i treårspresent och jag har försökt mig på livet som trebarnsmamma ;) 
Gick väldigt bra och vi hade en otroligt mysig eftermiddag ❤️ 
På kvällen blev det pizza, som varje fredag, och nu ska det banne mig bli tradition att vi äter den tillsammans med våra vänner. Nu är det sovdags och vi kan väl låtsats att jag skrev inlägget innan 00?! OK? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;