fru mamma fotograf

Skön söndag

Publicerad 2014-01-26 20:54:36 i Livet,



Idag har vi haft en slö, skön och slapp söndag. Sovmorgon till 09 för mig och 09.30 för Björn och Vera - precis vad vi behövde! 
Jag och V tog en tur till ICA och storhandlade - stod i valet och kvalet att scanna lr inte men valde till slut att scanna, tror ni inte jag får avstämning?! Upp med allt igen på bandet och sen packa om allt igen... 

Efter lunch kom min bror och hans familj på semlefika och lek i snön :) 
Resten av dagen har vi bara slappat, gosat och myst i soffan - perfekt helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;