fru mamma fotograf

Fotoerbjudande!

Publicerad 2014-01-06 19:31:30 i Fotografering,

 
 
Att förmedla känslan, kärleken och det mirakel ett barn faktiskt är på bild är något jag vill ägna mig mer åt.
Därför vill utveckla min portfolio för "newborn" och erbjuder nu dig som är höggravid och snart ska ha barn eller du som precis fått en liten bebis att fotograferas gratis hos mig. 
Fotograferingen sker hemma hos mig i Nättraby (eller hos kund) under januari - februari.  Barnet bör vara mellan 5-14 dagar gammalt då det sover som djupast fortfarande. 
 
Passar du själv inte in i beskrivningen men känner någon annan som gör - DELA gärna med er utav infon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;