fru mamma fotograf

Magmys

Publicerad 2014-04-10 21:12:27 i Bilder, Fotografering, LillLoppan, Livet med Vera, Livet som mamma,

 
Jamen, jag kan väl låtsas att det är jättehärligt att vara sådär överfet nu? i vecka 40?  Som sagt - det är inte så tungt, blir dock tyngre med storasyster på magen ;) 
Men denna vätska alltså - give me a break! Igår sa Björn att det "bara fattas lite hår på fötterna så ser du ut som en hobbit"... 
 
Men men, jag försöker njuta, det kan ju vara sista gången jag är gravid. Vera är väldigt bebistokig och vill gärna klappa på bebisen och mysa, pratar om att hon ska ta hand om den sen och hjälpa till m.m. Samtidigt är hon väldigt kärleksfull mot både mig och Björn. Skulle inte kalla henne för "mammig" eller "pappig" men hon berättar gärna ofta hur mycket hon älskar oss, att hon saknar oss osv... Hjärtat smälter flera gånger per dag <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;