fru mamma fotograf

Dagen är här!

Publicerad 2014-04-13 12:20:31 i Bilder, LillLoppan, Livet som mamma,

 
Dagen D är här! BF, beräknad förlossningsdag och födelsedag för bebis. 
Väskan är packad sen nån vecka tillbaka och står redo hallen. 
Filten som ligger på sydde jag färdigt i veckan och skorna åkte fram i förrgår då jag numera är för svullen för mina vanliga skor...
 
Så. 
Allt är förberett! DU är sååå välkommen nu lilla bebis, vårt andra barn <3 
Längtar efter bebis, längtar efter att få lära känna Loppan även på utsidan, om det är en flicka eller pojk, hur ser han/hon ut? 
Längtar även efter att Vera ska få träffa sitt syskon, hur kommer det påverka henne, hur kommer hon ta det hela? Det ska bli spännande!
Och, tro det eller ej, men jag längtar efter själva förlossningen. Är lixom skräckblandad förtjusning, hur kommer det starta? Hur kommer smärtan vara denna gången? Kan jag/vi lyckas "bättre" denna gång med att ta värkarna? 
och jag längtar såååååå efter att få tillbaka min kropp! Kunna böja mig ner utan att få upp mat, gå uppför trappan utan att bli andfådd och, efter några veckor, kunna ha på mig mina kläder...
 
Kom nu Loppan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;