fru mamma fotograf

Fördriver tid...

Publicerad 2013-10-31 16:40:17 i Livet,

Idag har jag varit (och är fortfarande) i Stockholm på utbildning. 05 ringde klockan och 06.30 lyfte planet från Ronneby. Jag hade fått info att utbildningen skulle hålla på länge idag så min chef bokade flyg hem kl 19.45. Dock fick jag reda på i morse att vi bara skulle hålla på till ca 15.30 så jag lyckades omboka min flight till 17.15 :) Så nu kommer jag hinna träffa Vera lite innan hon går och lägger sig <3 

Hoppas ni har en trevlig torsdagkväll och att ni har tillräckligt med godis hemma så ni klarar er ifrån bus :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;