fru mamma fotograf

Starta E G E T

Publicerad 2013-05-23 22:29:59 i Högtidligt,

Då är jag snart där. Signaturen ska på. Namnet ska bollas lite till. Men sen. Sen är jag och mitt fotande igång! En hobby jag velat utveckla de senaste 7 åren och jag vill verkligen inte vakna upp på ålderns höst och säga "jag ångrar att jag aldrig startade eget".

Väldigt lägligt har jag en studentbalsfotografering imorgon och dte ska bli jättekul! Supergulligt och trevligt par så det kommer nog gå kanon!

Hojta till om DU vill boka en fotografering, hemsida är under uppbyggnad än så länge så kör via mail och blogg så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;