fru mamma fotograf

1640

Publicerad 2013-05-15 22:06:31 i Träning,

Inte var jag snabb inte. Inte sprang jag riktigt hela tiden heller. Men jag är SÅÅ nöjd!
I måndags gick Blodomloppet här i Karlskrona och jag var med och sprang 5km. Jag tror aldrig jag har sprungit 5km i sträck utan att gå nånting och tanken var egentligen att jag skulle gå och springa om vartannat. Men med så sjukt mycket folk var det lixom bara att hänga med tåget! Jag joggade nästan alla kilometerna, gick en liten stund då jag fick ont i insida smalben men sen körde jag igen. Flåset höll, knipet höll och jag hade krafter kvar att spurta mig med in i mål :)
Tiden? 37,71min. Ingen bra tid för en annan kanske men jag är SJUKT nöjd :)

Kommentarer

Postat av: Pernilla Armgren

Publicerad 2013-05-16 12:37:49

Heja Elin Va duktig du är! Själv drog jag förvånansvärt oxå 5 km, på vårruset;) 33:10 tog jag det på och då har jag bara tränat på 2,5 km. det blir ju så mycket lättare med en hel våg av människor som springer och man hänger ju på då liksom:-) Ska du me på Tjejmilen du oxå...? Känns skönt att man har kommit en bit på väg till milen:-) Lycka till med löpningen! Kramar

Postat av: Madde

Publicerad 2013-05-19 07:53:43

Superbra jobbat Elin!

Postat av: Maddo

Publicerad 2013-06-11 23:20:48

Jag hade 34 min. Ingen bra tid det heller. Men vad gör det... vi sprang ju!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;