fru mamma fotograf

Lördagstid

Publicerad 2013-03-16 16:50:46 i Livet med Vera, Livet som mamma,

 
 
Idag är B iväg hela dagen på jobbgrejer. 
 
Själv har jag en av de bästa och skönaste lördagarna på länge! Mys med Vera i sängen i morse. Shopping och lunch på stan med bästa vännerna M, J & deras S. 
På vägen hem igen somnade Vera i bilen = jag fick tid att gå ut och öva motljusfotografering. När Vera vaknade till i vagen efter 1h45min bar jag in henne, la henne på soffan och mig själv brevid och sovit viare 1,5h... :)
 
Snart ska jag göra mig iordning för att åka in till stan och kyrkan för att spela på ungdomsmötet ikväll.
 
Bra lördag - helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;