fru mamma fotograf

Födelsedag!

Publicerad 2013-06-17 22:01:00 i Bilder, Fotografering, Högtidligt, Livet med Vera, Livet som mamma,

 
 
Idag fyller vår Lillnorpa 2 år.
22:01 fredagen den 17 juni 2011 föddes hon. 
 
Shit vad tiden har gått och går fort! Känns ibland som om vi nyss fick henne till oss, samtidigt som det känns lika självklart att hon alltid varit med. 
 
Födelsedagskalas blev det igår men vänner och familj. Det regnade på morgonen och vi trodde verkligen att det skulle bli ett regnigt kalas. Tills typ 5 min innan kalaset började - då sprack himlen upp, molnen försvann och solen tittade fram. Var kanonfint hela kalaset, vi grillade korv och åt marängswiss i gräset och barnen badade i Veras födelsedagspool som hon fått av kusinerna. 
När kalaset drog mot sitt slut mulnade det på igen och kom några regnstänk! Förstå vilken tur med vädret!?
 
 
Jag älskar dig Vera. Mer än du kan ana. Mer än du förstår. Jag har dig vid mitt hjärta, vart än jag går. Idag. För alltid. För evigt. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;