fru mamma fotograf

Snölördag

Publicerad 2013-01-12 13:51:46 i Livet med Vera, Livet som mamma,

 
 
Idag blev det sovmorgon till kl 08 (thank God!). Klädde på mig och Vera utekläder och traskade ner till Coop och köpte frukost. Passade sedan på att vara ute och leka i snön som kommit under natten. Jag kan väl erkänna att jag inte är världens bästa pulkachaufför... blev vääääldigt lätt precis efter en sväng och nr jag sekunden senare tittade bak låg Vera på mage med huvudet ner i snön... Oups! Men sen skärpte jag mig och då gick det bra ;)
 
Nu får snön gärna ligga kvar liet tycker jag. Vad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;