fru mamma fotograf

Sovrumsnytt

Publicerad 2012-09-05 12:25:18 i Bilder, Husliv, Inredning,

 
Jag fastnade redan i våras. Stickat. Kuddar. Lavendellila. Kan det bli bättre?! Priset satte stopp för mig den gången.
Men tänk ändå vad mycket tid vi spenderar i sovrummet. Det borde få kosta på lite. Härliga färger som man blir glad, lugn och harmonisk utav. Och när jag såg att kuddarna fanns kvar även nu i höst slog jag till och butiken beställde hem dem till mig :) 
I måndags var jag i stan och hämtade hem dem och tillsammans med den nya, gråa överkastet från IKEA som vi köpte på oss i fredags, blev dte riktigt bra. 
Inte riktigt färdig ännu med det andra. Ljusgrå gardiner ska införskaffas, nya sängbord och upp med lite fotografier på väggen. 
 
Men det tar sig och jag känslan jag vill att sovrummet ska ha börjar att infinna sig....
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-14 10:20:55

Så himla fint :) De där kuddarna är så snygga! Visst är de från Village? Har också spanat på dem vid något tillfälle! :)
Ses ikväll!! Kramar

Svar: Ojå! Visst är de från Village :)
elins

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;