fru mamma fotograf

Måndagsfunderingar

Publicerad 2012-09-03 07:12:32 i Livet som mamma,

Så var det måndag igen. Ibland känns det som om det bara är måndag och fredag hela tiden. Det går SÅ snabbt hela tiden. Det har jag tyckt innan oxå men när man har barn blir det ännu mer tydligt eftersom det händer betydligt mer med Vera på ett år än med mig...

Jag har blivit bättre på att leva i nuet, att ta vara på dagarna och omprioriterat. Det viktigaste är inte alltid att ha välstädat och fint, det FÅR vara stökigt och dant - om det betyder att jag umgåtts med Vera och tagit vara på en fin utedag med henne.
Självklart vill jag ha städat oxå men lite balans får man allt ha och tänka på vad som är viktigast?
För mig, är Vera helt klart viktigast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;