fru mamma fotograf

Veckans fototema!

Publicerad 2012-10-29 20:36:51 i Bilder, Fotografering,

 
Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle ha lite olika veckoteman? Inte så mycket respons men ett av förslagen som kom in var Hösten. 
Temat som jag valt är dock naturbilder. Innan vi fick Vera fotade jag mestadels natur och porträtt, sen fick vi Vera och då var/är det bara Vera, Vera, Vera, Vera. Hela hårddisken är full med bilder på Lillnorpan :) 
Därför tar jag naturbilder för att utmana mig själv, se om jag har ändrats något i mitt fototänkande de senaste åren? Så det blir ju lite höst oxå, eftersom det ju är höst. Men hade jag tagit höst hade ni säkert fått se bilder på Vera i höstlöv...haha! Lite annat kan ni ju få tro att jag fotar ;)
 
På bilden är vår överblommade hortensiabuske. Den är huuur vacker som helst och ända sen den började blomma har jag tagit in och haft en blomma på bordet. Har faktiskt en inne nu, som jag tog innan den blommade så den är grön, och tycks ha stannat i det läget för den har vart inne i flera månader nu... :)
 
Nästa veckas tema tror jag är klart, men kom med förslag så kanske jag ändrar mig?!?
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-10-29 22:39:59

Ljus kort o gott. Lämnar mycke till fantasin!!

Kram

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-10-30 21:18:25

Väder......

Svar: Tack för tipset!
elins

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;