fru mamma fotograf

Tiden har stått stilla

Publicerad 2012-10-08 20:32:51 i Göteborgsliv,

Eftermiddagen har verkligen vart tokfin!
Hälsat på på min gamla arbetsplats Sats Kompassen. Varit i trädgårdsföreningen där vi även passade på att leka i lekparken (snacka om att man känner sig som kass förälder när Vera har skor, leggings och en ganska tunn jacka och en pappa dyker upp med sin dotter i fleecefodrat regnställ från Didriksson...).

Ett besök i Gbg utan att träffa Sara är helt otänkbart och tack och lov hade hon tid att ses idag! Jag bodde alltid hos Sara när jag pendlade upp till Gbg och jobbade på MQ. Helt sjukt, men vi har nog inte setts på 1,5 år! Ändå kändes det som att det var förra veckan... Så underbart skönt när det är så och man plockar bara upp där man slutade sist <3

Nu sitter jag hemma hos Miriam och väntar på att hon ska komma hem med lite käk :) Vera har slocknat för natten, nu väntar myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;