fru mamma fotograf

Mooooorning!

Publicerad 2012-10-31 08:55:55 i Livet med Vera,

Godmorgon!
Vera vaknade inatt kl 02 av sin hosta. Sen var det typ kört. Bara hostade, hostade och hostade. Man hör att det är massa slem men inget kommer upp. Hur lär man ett barn att harkla sig?!?
Gick in i gästrummet och satte mig i sängen där med henne, övriga dagar har hon ju kunnat sova halvsittandes i min famn, men icke i natt.
Hon kom bara inte till ro! Strax efter 04 fick hon lite välling och 04.30 hade han somnat och då kollade jag en sista gång på klockan innan jag slocknade jag med...

Dock inte farligt trött idag - än, kanske ska tilläggas, för jag lär sova efter lunch idag med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;