fru mamma fotograf

TMI

Publicerad 2012-11-08 19:56:53 i Träning,

Ikväll var jag i vanlig ordning för en torsdag på Friskis och tränade TMI (träning med instruktör). Kommer ha sjuk träningsvärk imorgon, i både armar och ben!

Cellgruppen ikväll blev inställd så vi tog tillfället i akt och gjorde plättor till middag, namnam :)
Då hinner vi även packa för imorrn åker vi till Skåneland och ska hälsa på min syster och hennes familj, längtar som attan!!! Mina föräldrar och min bror och hans familj kommer oxå så det blir fullt ös :)

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2012-11-09 07:29:13

Svar: Fotar med canon eos 1000d + 18-55 mm
Men hålleer på att spara ihop till ett nytt objektiv ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;