fru mamma fotograf

Que?!

Publicerad 2012-11-08 08:39:21 i Livet med Vera,

Imorse eller natt? vaknade Vera vid typ 04.30, kommer inte ihåg trots att jag tittade på klockan... Många turer fram och tillbaka mellan hennes säng i hennes rum och vår säng i vårt rum... Hon somnade nääääästan om men precis när hon ska till och somna så blir hon skogstokig istället...

Hur som helst. Björn tog med sig henne upp när hans klocka ringde så fick jag sova vidare iaf 40min.
Men sen när jag skulle göra mig i ordning skulle hon bara slänga mina saker i toaletten - inte okej! Så jag satte henne i hennes säng med en bok. Efter tio minuter var det tyst? Kollade in och då SOV hon! Inte så konstigt iofs då hon inte sovit hela sin natt.

Vi ska vara på dagis om 20min så jag får nog ändå ta och väcka henne snart.

Otippad start på denna torsdag men det är bara att "Go with the flow" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;