fru mamma fotograf

Första dagisdagen

Publicerad 2012-11-05 20:46:38 i Livet med Vera, Livet som mamma,

Idag började Vera alltså sin första inskolningsdag på förskolan :)
Många som undrat hur det gick jo, det gick jättebra! Tänker oxå "hur dåligt kan det gå när man är där en timme och man är med henne?".
Vi var inne själva, tillsammans med personal och en till flicka som oxå började sin inskolning idag, för att bli lite bekanta med miljön först. Efter en stund kom de andra barnen in oxå och Vera vågade faktiskt sig på att busa lite med de andra oxå :)
Gick hem vid 11 och åt och sen somnade hon väääldigt snabbt ;) Imorrn blir det 9.30 -11.
 
Ikväll var jag även på mitt allra första föräldramöte - vuxenpoäng på det?! Var vädligt trevligt att träffa de andra föräldrarna, höra på pedagogerna och de arbetar och se på bilder och filmer från verksamheten :)
Känns så lustigt bara. JAG på föräldramöte?! Jag vet att jag fyller 30 snart men ibland känner jag mig fortfarande som 18...
 
 
Vera har fortfarande inte somnat och ligger och skriker "pappa" "mamma" just nu, så får väl gå och buffa henne lite i rumpan och hoppas på att hon somnar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;