fru mamma fotograf

Vill ha!

Publicerad 2012-05-28 22:55:55 i Inredning,




Pip Studio har urfint porslin i olika färger som jag inte skulle tacka nej till! Dock skulle jag inte välja att bara ha en färg i porslinet, tex välja alla muggar i turkost, näe jag skulle vilja ha en i typ varje färg och med olika motiv. På så vis gör det ju inte sååå mycket om en skulle gå sönder(mer än att det är tråkigt förståss) för då kan man bara köpa till en udda :) Plus att det blir lite mer liv i det hela och inte så strikt!

Lite roligt är att jag först nu oxå upptäckte att tapeten i Veras rum är just PiP!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;