fru mamma fotograf

Veckouppdatering

Publicerad 2012-05-26 01:08:51 i Livet med Vera,

Hela denna vecka har jag och Vera varit i Nässjö hos mina föräldrar. B har varit i Åre på utbildning så jag tig med barn och katt och passade alltså på att vara här i några dagar :)
Passat på att hälsa på lite kompisar oxå men även mycket själva och jag tycker att det har varit Boundat på ett helt annat sätt och nu när det händer så mycket i hennes utveckling märker jag att hon även vill ha mer närhet! Mest har vi vart i lekparken men även lite på stan (har shoppat massa till V, en sak till mig). I onsdags var vi ute på landet till en gårdsbutik och klappade får och lamm :)

Igår(torsdag) var även min mormor på 92 år med i lekparken, körde ut henne i rullstol -helt underbart att ha med henne ut!
Jag har även vart lite "hurtig" och sprungit runt Ingsbergssjön varje kväll. Lite komiskt att det är först nu jag orkar springa hela varvet runt, i skolan orkade jag aldrig och det kändes (och jag trodde) som om det var typ 5km runt... Det är dock bara 1,6km! Men men, jag är stolt över mig själv iaf att jag orkade hela varvet runt nu iaf - framsteg och det är det som räknas!

Imorrn kl 11 kommer B med tåget så då ska vi möta honom och sen bege oss hemmåt!

Fler bilder kommer så småningom! (bilden är från kvällspromenaden runt sjön ikväll)

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-05-26 11:28:00

Nejmen gud vilken söt header du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;