fru mamma fotograf

Tillbaka...

Publicerad 2012-05-06 21:42:12 i Livet med Vera,

Inatt när jag hämtade in Vera från sitt rum till vårt kände jag även att jag va illamående... Somnade dock om men det var fortfarande kvar när jag vaknade. Fick skicka iväg sms om att jag inte kunde va med i lovsångsteamet idag som planerat. Och tur var väl det då jag strax efter 11 kräktes.
Mått lite bättre efter det men endast om jag varit stilla. Vera är dock dålig fortfarande så vi har haft sovmarathon idag... Stackars plutten! 39,2 ikväll så nu blev det Alvedon. Jobbigast är nog dock att se ngn, som vanligtvis är så glad och livlig, knappt orka sitta själv, inte vilja äta och mest bara sova...

Vi hoppas dock på att veckan som kommer ska gå i friskhetens tecken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;