fru mamma fotograf

Ett år av vänskap

Publicerad 2012-05-02 21:13:47 i Livet som mamma,

Idag för precis ett år sen var vi på första träffen på profylaxandningskursen inför förlossningen. Inte trodde jag att då träffade en utav mina numera närmsta vänner :)
För så blev det. Jag och Malin började umgås mer och mer och "fann" varandra. Var på stranden, i butikerna, på caféerna och promenaderna. Nu bor vi även i samma "by" - kan det bli bättre?!?
Det är annrs lite svårt tycker jag att hitta nära vänner i vuxen ålder. När man va liten var det mer "hej, ska vi leka", "hej, ska vi va?" till att nu bli "hej, ska vi hitta på ngt?".
Kommer även ihåg första gången Malin ringde, bara för att prata - jag blev suuuperglad och sa till Björn att nu måste vi väl ändå tagit vänskapen en nivå till?! :)

Ja... Inte trodde jag för ett år sedan att jag skulle bo i hus i Nättraby och tillbringat dagen med och hos en av de som jag just då träffat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;