fru mamma fotograf

Bästa torsdag :)

Publicerad 2012-05-10 22:02:30 i Karlskronaliv,

Nu är Vera ääääntligen frisk! Läkaren tyckte allt lät bra i tisdags och att vi hade rätt "huskurer".

Idag har vi varit inne i stan, fixat pass till oss alla tre. Tanken var att vi bara skulle göra till Vera men igår när jag hittade mitt och Björns så såg jag att hans gick ut augusti -11 och mitt april -12. TUR vi kollade nu!

Efter det tog vi en fika ihop -vardagslyx! Och sen gick Vera och jag en sväng själva :)
P4 hade idag Musikhjälpen för Världens barn, radiostudion hade flyttat in i en butik och därifrån sändes radio hela dagen. 11.30 spelade även Vapenbröder -har ni inte hört dem måååste ni göra det, skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;