fru mamma fotograf

NIO månader!

Publicerad 2012-03-18 00:00:01 i Livet med Vera,

Idag  (läs igår, klockan blev 1 sekund över 00! Irriterande... ) blev Vera nio månader gammal. Jag förstår verkligen inte vart tiden springer iväg!? Helt galet att hon är så stor, vår lilla tös ;)
En tredje tand tittade lägligt fram idag. Övre käken, hennes vänster. Den högra är också på G men jag känner den inte riktigt ännu. Idag är jag nästan på väg att skriva att hon ålar sig fram. Men nja, inte riktigt kanske. Eller, hon tog sig faktiskt framåt, men jag vill att det ska hända mer än en "slumpmässig" gång för att räknas på riktigt... :) Så kanske imorgon?
Vad kan hon mer vår niomånaders...? Klappa händerna! Det lärde hon sig förra måndagen! Hon hade klappat en gång söndagen veckan innan, men som jag skrev räknas inte slumpmässiga framsteg på "riktigt" ;) Så förra måndagen när hon hade vaknat och satt i vår säng började hon klappa händerna!
Nu är det sängdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;