fru mamma fotograf

Best friends

Publicerad 2012-03-13 10:02:30 i Livet med Vera,

Igår var första gången på en vecka som jag kände mig så pass kry att jag ville ut och gå, och orkade gå! Slöt upp med Malin och S och till en början sov Vera men hon vaknade när vi gått en stund. Vera och S har ju inte heller träffats på över en vecka och det första de gör när de får syn på varandra är att skratta och le, "pratade" jättemycket med varandra och när vi ställde vagnarna precis intill varandra så sträckte de ut händerna och fattade dem. Det va sååååå gulligt och så fint!
Vi har funderat och pratat om ifall de känner igen varandra eller om de bara tänker "där är en bebis" men efter igår är jag heeeelt övertygad om att de känner igen varandra och att de gillar varandra :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-18 06:47:09

Älskadr barn. Älskade ni!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;