fru mamma fotograf

Äntligen!

Publicerad 2012-03-08 14:07:56 i Livet,

Efter att varit totalt däckad sedan i måndagskväll börjar jag så smått att återhämta mig... Feber hade jag imorse, men "bara" 38,6. Det är ju ändå bra då jag legat  över 39, upp till 40 till och med igår... Tog en alvedon imorse och känner mig iaf piggare, men fortfarande väldigt yr och lite snurrig så det gäller att ta det lugnt...
Igår var hela vardagsrumsbordet överfullt med snorpapper, tror jag snytigt slut en rulle på två dagar!
Lite knapert med uppdatering här men så blir det när man är sjukling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;