fru mamma fotograf

Kreta

Publicerad 2012-06-09 18:45:32 i Livet,

Sol, 30 grader, poolområde med 4 pooler, fantastisk frukostbuffé, strand, solnedgång, härlig natur runt omkring, femstjärnigt hotell...

Jo men vi har det heelt okej här, om jag ska va ärlig - helt underbart fantastiskt! Men det bästa är nog att vara tillsammans alla tre hela tiden och bara få "vara". Inga måsten eller borden. Det är det allra bästa! Sen gör ju det andra att det blir "top noch" ;)

Flygresan gick över förväntan. Man blev dock lite orolig då tiden för avgång flyttades fram från 16.30 till 17.00. V som brukar sova 14.30 nån gång hade vi tänkt (och gjorde) hålla vaken till avgång och då skulle vi ge ersättning så att hon dels fick ngt i magen men oxå för att sugandet underlättar trycket för öronen. 30min extra gör dock ganska mycket för ett barn..
MEN det gick huuur bra som helst! Hon drack sin ersättning, trycket tycktes hon inte märka av och sen efter en stund somnade hon och sov i två timmar! Egentligen tar resan 3h och 50min (tror jag att det va) men det va vindstilla och kalasväder så det tog 2h 50min istället!

Hur som gick det jättebra och vi har det kalasbra här :)
Nu är det dags att svira om och gå ut och hitta ngn mysig liten taverna nere vid havet...

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/240405/images/2012/pic_205961588.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;