fru mamma fotograf

Ettåringen!

Publicerad 2012-06-17 21:57:40 i Livet med Vera,

Ett år har gått sen vi välsignades med vår lilla älskade Vera. Det går inte en dag utan att jag hyser stor tacksamhet och är överväldigad utav all den kärlek jag känner. En person, med egna personlighetsdrag, så mycket utveckling det varit under detta året.
Klychigt jag vet - men det HAR gått så fort! Helt galet.
Jag älskar dig Vera mer än allt annat och jag kommer alltid att ha dig nära mitt hjärta.
Klockan 22.01 17 juni föddes hon till denna värld och jag har älskat henne sedan dess. Nu sa jag ägna de sista minuterna till att bara minnas och tänka tillbaka...

Dagens kalas skriver jag om imorgon istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;