fru mamma fotograf

Bröllopsfotografering!

Publicerad 2012-06-03 15:38:45 i Bröllop,

I helgen har jag varit på en otroligt vacker gård utanför Sundsvall på ett otroligt vackert bröllop!
Utan täckning på mobil, misstänkt magsjuka på en av gästerna, öroninflammation på bruden som senare oxå fick hårsprayvätska i ögat strax innan ceremonin... Sjukt mycket härliga människor, god mat till tusen, avslappnat och världens kärleksfullaste brudpar
Nu sitter jag på Sundsvalls flygplats och då jag har några timmar innan planet lyfter (17:00) kan jag passa på att gotta mig i alla bilder jag tog :) Ni kanske får kika på fler sedan...


Alltid du



Kommentarer

Postat av: marcela

Publicerad 2012-06-04 16:24:01

Ja men shit vilken helg, haha! Olyckor o lycka om vartannat. O fint blev det till slut. Nej, inte fint, ljuvligt! :) Fin bild! Ser fram emot att se resten. Vi är sååååå lyckliga att du ville föreviga. Inte bara för att du är grymt duktig, utan för att vi gillar dig så sjukt mycket! Tack för en underbar helg! Kramar i massor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;