fru mamma fotograf

Nervös -igen!!!

Publicerad 2012-07-06 21:13:02 i Livet,

Hujedamej! Imorgon ska jag fota mitt första riktiga bröllop där jag inte känner brudparet eller är gäst... Bröllopet i Sundsvall för några veckor sen gick ju bra men där va hela upplägget annorlunda, vi bodde ju på herrgården där bröllopet var, jag känner bruden och allt var så avslappnat (lr, ja de va ju vissa incidenter som hände med både öra och hårspray). Imorgon är det lixom 2h fotografering innan vigseln och sen ska jag fota vigseln oxå och sen åka hem direkt på 30-årsfest! Jag har iaf fått låna en väns kamera att ha som reserv vilket känns tryggt och skönt... Phuu... Nu ska jag egoboosta lite. Jag KAN ju ta fina bilder! Och det bästa av allt är att väderprognosen ändrat från åska/regn/blixtar till växlande molnighet och sol!!! Yey :) Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;