fru mamma fotograf

Fimpan

Publicerad 2012-07-12 23:46:10 i Funderingar, Livet,

Jag får alltid massa blandade känslor när jag är i Finspång. De flesta består i att jag känner att jag skulle vilja flytta hit. Fast jag vet att jag egentligen inte vill. Men jag hade bland de tre bästa åren i mitt liv här. Verkligen. Och det är samma känslor som blommar upp varje gång jag kommer hit, varje gång jag får en kram av en av "mina" ungdomar, eller träffar nån "gammal goding" ( ja det är ni över 50 jag menar ;) ). Så mycket kärlek som jag fick när jag jobbade här har jag nog inte känt på länge. Och Finspång, Pingstförsamlingen och alla ungdomar här kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Alltid. Kanske är det därför "flyttkänslorna" kommer varje gång? För att jag vill förflytta mig bakåt i tiden och tro att allt skulle vara som förr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;