fru mamma fotograf

Vera kan också...

Publicerad 2012-01-02 08:33:29 i Livet som mamma,


hopp...
Bara för att jag igår sa till Björn att "Vera är sååå lätt!" (att ha att göra med alltså, inte i vikt) så har natten varit katastrofal! Skulle testa att ge henne lite välling igår och det det gick över förväntan bra lite trögflytande i nappflaskan dock så testade pipmugg och det gick oxå bra :) Det var därför jag sa att hon var så lätt och enkel... nästan fööör bra...!

Tänkte dock att jag kunde dryga ut med ersättning så att den skulle bli lite mer lättflytande men upptäcker till mitt förtret att vi glömt ersättningen hos våra vänner på nyårsafton!!!
Ammar lite i sängen när hon ska somna, vaknade sedan vid 01.30 (jag började ana en orolig natt då hon aldrig vaknar för mat såå tidigt..) sen har hon vaknat jag vet inte huuuur många gånger inatt! och vill äta! Men brösten är ju praktiskt taget helt tomma så hon fick ju inte ut ngt och blev därmed aldrig nöjd hlr.... Testar till slut att ge kall välling (det som va kvar, vet inte om man kan göra det men när man är desperat testar man allt?). Drack lite av de iaf men fortfarande inte nöjd! pallade inte mer vid 6.30(då även Roxy hade vaknat och sprang omkring) så då gick vi upp... hon fick gröt vid 7.15 ungefär, nästan 1,5 portion! och nu, ja NU sover hon...

Tur att hon är så söt och glad, svårt att bli arg då...

Sämsta natten att välja bara då jag själv är dunderförkyld ju och känns som bihålorna ska spränga hela huvdudet... 

Ska snart ta mig en förmiddagstupplur jag med tror jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;