fru mamma fotograf

Häng i byn!

Publicerad 2012-01-31 21:08:52 i Livet som mamma,




Jag gillar att hänga med människor där jag kan vara mig själv. Där jag inte tänker på hur jag bör vara eller vad jag kan eller borde säga... Idag har jag umgåtts med  M och hennes dotter S typ hela dagen och det är så härligt då det alltid känns så avslappnat och gött :)
Gick en långpromenad, gick in på Blekingeplantan och köpte lite tulpaner och pärlhyacinter. Blev omkörda av vår profylaxkursledare Pia och bestämde date hemma hos mig och Vera på torsdag! Fortsatte hemmåt och köpte med grillad kyckling och gjorde lunch, den intogs dock säkert 1h senare än vad vi hade tänkt och velat - döttrarna skulle ju oxå ha lunch och går först såklart!
Sen har vi bara slappat, pratat, druckit te och ätit choklad :)

Mer såna dagar hoppas jag, eller VET jag, att det kommer bjudas mer på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;