fru mamma fotograf

Finaste tjejerna!

Publicerad 2012-01-11 21:55:42 i Livet,

Idag var det terminsstart för Spädbarnsmusiken i kyrkan igen :) Fick hejda mig precis att skriva "klart vi var där" men jag låg och snooza och funderade i säkert 30min om jag skulle åka lr inte... De va ju sååå skönt att ligga kvar i sängen och mysa med Vera... ;) Hur som helst åkte vi iaf, sena som vanligt, och rolig sångstund tyckte både Vera och jag :) Väl hemma igen la jag Vera (som hade somnat i bilen) i vagnen och mötte sedan upp Malin och Sigrid för en långpromenad i det fina vår, nej! jag menar vintervädret ;) Så sjukt glad att vi lärt känna denna lilla underbara familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;