fru mamma fotograf

Det som göms i snö...

Publicerad 2012-01-28 00:06:11 i Fotografering,




Nja, nu var det ju iofs inte i snön som mitt minneskort försvunnit i utan i en soffa...Same same but different ;)  Tydligen tyckte min brorsdotter att minneskort inte hör hemma på ett bord utan under kudden i soffan, alltså inte prydnadskudde utan själva sittdynan... SÅ efter lite vånda över att det va heeelt borta (med massa bilder på gravida Madde) är det nu i min ägo igen :)

Idag har jag och Vera faktiskt vart just hos denna familj och haft en heldag! Ätit kladdkaka (majskrok för Vera), pratat, lekt och haft en väldans trevlig dag! Imorrn blir det dock heldag på hemmaplan med lite småfix i hallen som någon gång ska påbörjas så att den någon gång också kan bli klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;