fru mamma fotograf

Otaggad

Publicerad 2012-02-19 16:55:46 i Livet som mamma,

Sitter och förbereder det sista till kvällens cafékväll i kyrkan som jag ska spela på. Är otroligt otaggad för tillfället och hade gärna hellre krupit ner under täcket i sängen och läst en bok. Helst med varm choklad oxå :) Meeen sådan är inte verkligheten utan jag ska snart ta min gitarr och mina noter och åka iväg. Björn och Vera skulle egentligen oxå följa med, lite för att lyssna och lite som stöd men då V har sovit lite dåligt idag är det bättre att de är hemma bestämde vi... Grejen är dock att hur otaggad jag än är vet jag att det kommer bli kanonbra ikväll och efteråt kommer jag känna att jag för allt i världen velat missa detta tillfälle att få spela :) Pingstkyrkan kl 18:00 är det som gäller alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;