fru mamma fotograf

Sötnöten & jag

Publicerad 2012-08-12 19:36:03 i Högtidligt, Livet med Vera, Livet som mamma,

 
 
Fredag 27 juli tog Vera sitt första steg! Jag var på övervåningen och pratade med mamma i telefon och B och V var nere när B skriker - hon GICK!!! Jag la på, tog fram videokameran och väntade på nästa... men ICKE!
 
Förrän 2 Augusti, då var det MIN tur :) Jag och Vera var uppe tidigt efter en knasnatt. Så ställde hon sig, stod stadigt och länge och gick TRE små steg och landade i min famn :)
 
Efter det har det blivit 1-2 steg lite här och då. Men så ikväll, när både jag och B tittade, tog hon FEM steg! Sötpluttan! Så trillar hon, och reser sig och går några steg igen och ramlar... och upp igen! 
 
O herregud vad stolt jag är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;