fru mamma fotograf

Påskhelg!

Publicerad 2012-04-08 16:34:55 i Högtidligt,

Den här påskhelgen har varit och framförallt ÄR, helt ljuvlig! Vet inte om det är för att det är Veras allra första påsk, eller för att Björn är ledig fem dagar i rad, eller är det kanske för att påskbudskapet om Jesus död OCH uppståndelse tagit tag och rört om i mitt hjärta lite mer än vanligt? Kanske är det alla dessa faktorer. Jo, jag tror nog det!
Självklart var vi utklädda till påskakärringar igår, fick också nys om att man fick 200:- i presentkortBlekingeplantan om man kom dit utklädd - klart vi gjorde det!
På kvällen kom min bror och hans familj och vi åt påskmat ihop och hade det jättetrevligt :)
Idag har vi varit på gudstjänst. Alltid speciellt när man tänker på vad Jesus faktiskt gjorde på korset för 2000 år sen... Detta året har det som sagt tagit tag i mig lite extra.
Nu ska vi iväg på middag med vår cellgrupp/bönegrupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;