fru mamma fotograf

Yey!

Publicerad 2011-09-28 00:03:41 i Livet,

Yes gånger två!

Äntligen kan man blogga ordentligt från mobil då det nu finns en app för detta :) kan lova er att det blir betydligt mycket mer bloggande från min sida då jag inte sitter vid datorn lika ofta nu.

Vera har ju inte varit speciellt stark i nacke när hon ligger på mage, fick upp huvudet en gång förra veckan men that's it typ... Idag skulle jag visa Björn hur "stark" (läs:svag) hon är och la henne på mage i gymmet och hon höll upp huvudet jättebra och jättelänge! Så pass länge iaf att jag hann springa och hämta kameran, ut i köket, upptäcka att minneskortet inte sitter i, hämta minneskortet, i med det och ner på golvet och knäppa av några bilder. OCH sen hann jag ju hämta telefonen och knäppa några med den med innan hon blev ledsen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;