fru mamma fotograf

Mina nya älsklingar!

Publicerad 2011-09-01 13:30:47 i Lägenheten,

Lovade ju igår att jag skulle visa en ny älskling, men jag fick med alla tre på en gång ;)  Först: vår nya Macdator! Love it! Men det är lite vimsigt i huvudet att gå från PC till Mac måste jag erkänna...  Andra: Photoshop! Äntligen har jag köpt PS efter att ha haft den gamla versionen och sedan testversion så har jag nu CS5! Mer bilder på bloggen betyder det + att jag förhoppningsvis blir duktigare och utvecklas i mitt redigerande utav bilder :)  Tredje: Vera såklart! Men det kan ju inte ha undgått ngn? ;)  Men Älsklingen med stort Ä är fortfarande min gosiga (nalle)Björn ;)

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-09-04 23:03:33

Mac ska man ha! :D Min Macbook är det bästa köp jag gjort, aldrig mer PC! Men det är inte en helt lätt omställning. Första dagarna va jag beredd att lämna tillbaka "skiten"! ;) Men när man lärt sig, så är det fantastiskt! :D



Ska övertala Johan att nästa gång vi byter stationär (han har en PC nu) ska det bli en iMac, I love them!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;