fru mamma fotograf

And the winner is...

Publicerad 2011-09-10 19:21:02 i Tävling,

NU har jag dragit vinnare till tävlingen jag hade förra helgen...  Och eftersom jag känner de flesta eller vet iaf vilka ni är som tävlat så vill jag ju inte vara partisk heller då alla hade bra motiveringar. SÅ det blev till att skriva namn på lappar och sen fick Björn dra (så är du arg att du inte vann? Skyll på honom!).
And the winner is...
Dregglis - Hanna Ådén!!!
Mössa - Maria (Seriously)!!!
(Mer info kommer till er i mail)
Stort Grattis!
Vill ni har fler tävlingar i bloggen? VAD vill ni tävla om?

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-09-12 22:23:45

Jippiii!!! Tack så jättemycket =) Blev så glad när jag såg att jag vunnit. Å Sigrid kommer bli superfin i en dregglis från Emster =)

Jag tycker det är kul med bloggtävlingar å vill gärna tävla lite mer... Barn-kläder/prylar är alltid kul, å kanske inredningsprylar...

Ha de gott! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;