fru mamma fotograf

Mysig kofta

Publicerad 2011-10-04 12:42:16 i Things to wear,

När jag var liten, typ i tonåren, så var Lindex en tantaffär men nu hittar jag jätteofta grejer där. Om det är för att de blivit bättre eller att jag nu är en tant är ju en annan sak man kan fundera över... ;)
Denna kofta tex är en riktigt wantedkofta (499:-) men jag får se, ska egentligen inte lägga pengar på MER kläder.. har ju redan en del och borde egentligen rensa lite...
Ngt annat jag gillar med Lindex är att jag nästan alltid får bra service där, 99/100, och då inte bara i en och samma butik, utan flera olika i olika städer. Lämnat tillbaka grejer utan kvitto, fått ta del av rabatt fast jag va en dag sen, reklamera utan problem och senast igår blev jag igenkänd av säljaren när jag va inne och kikade en snabbis på Amiralen.

DET är service!
Och som skadad av servicebranschen är bra service A och O för mig, inte bara när det gäller klädbutiker utan ALLT! Får jag inte bra service så kan jag strunta i att handla, äta eller prata gott om det företaget. Jag BRINNER verkligen för bra och god service men nu börjar detta likna mer ett CV än ett inlägg om en snygg kofta, så jag tror jag slutar här ;)
Nu ska det packas eftersom Lillnorpan Vera precis har somnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;