fru mamma fotograf

Julklappar...

Publicerad 2011-11-15 16:44:50 i Karlskronaliv,



Det här med julklappar... "snart" är julen här och varje år tänker jag att jag ska va lite smart och handla det tidigt så att jag inte behöver stressa. Yeah right! Ni som känner mig borde ju förstå att så aldrig har hänt och aldrig kommer att... eller? Kanske är det i år, 2011, som det händer! Elin är klar med alla klapparna redan vi Lucia.
We'll see... Funderar gör jag iaf på VAD jag ska köpa och till VEM! Älskar att ge bort presenter oxå och att slå in ska vi inte tala om! Det är ju ännu roligare :)
Veras första jul också så det kommer kännas extra speciellt tror jag. Och antagligen sista julen i barndomshemmet i Äng, kommer kännas oxå väldigt speciellt... 
I år blir det dock inte svårt att komma på vad jag önskar mig, vi är ju med HUS så massa sånt roligt som soppkvast, skottkärra, trädgårdsböcker, trädgårdsredskap, stege m.m :) Sen önskar man ju sig lite annat OXÅ såklart ;)

Vet du vad du önskar dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;