fru mamma fotograf

Fossingar

Publicerad 2011-11-29 18:41:28 i Things to Lillnorpan,



I morse tog B sovmorgon och började inte förrän 10, han gick dock upp runt 8 och tog Vera strax efter 9 då hon käkat klart. Riktigt skönt för hon låg och sparka och knöla med benen på mina lår och känslig som man är på morgonen gjorde de så pass ont att jag inte kunde sova iaf.. ;)
 Den där kvarten för mig själv gjorde dock att jag fick ny energi och hoppade upp, gjorde i ordning mig och följde med till stan. Har shoppat alldeles föööör mycket dock... Men som rabattkupongmorsan jag är så shoppade jag nästan allt på rabatt :)  Bl.a dess tossor från Polarn o Pyret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;